• Home
  • Digitálne menu
  • 6 nápadov ako oživiť vašu reštauráciu inštaláciou digitálneho informačného panela

Keď zákazníci vstupujú do vašej reštaurácie, prichádzajú s jediným cieľom. K ich spokojnosti nakŕmiť hladné žalúdky.  Je na vás, aby ste im poskytli chutné jedlo, ktoré od vás vyžadujú. Avšak reštaurácia by nemala byť len o dobrom jedle. Dôležitý je tiež samotný zážitok. Od momentu, keď hladný zákazník vstúpi do vašej reštaurácie do chvíle, keď ju spokojne a s plným žalúdkom opúšťa. Tu prichádza priestor pre digitálny informačný panel. Je to skvelý spôsob, ako prilákať zákazníkov k položkám jedálneho lístka a poskytnúť im, ten najlepší možný zážitok vo vašej reštaurácii. Ponúkame vám šesť tipov pre obsah, ktorý zabezpečí, aby sa návšteva zákazníkov vo vašej reštaurácii stala nezabudnuteľná:

Chutný digitálny jedálny lístok

Premeňte váš jedálny lístok na digitálny. Zákazníkov priťahuje pútavý, farebný a pohybujúci sa vizuálny obsah a premietaním položiek menu na informačnom paneli ich s určitosťou zaujmete. A to napríklad zobrazením animácie dymiacej šálky kávy alebo chutných obrázkov najobľúbenejších jedál, ktoré na zákazníkov budú pôsobiť lákavo.

Oplatí sa počkať

Žijeme v spoločnosti, ktorá očakáva „okamžité uspokojenie“ a čakanie na jedlo, keď ste hladný, je jedným z najlepších príkladov, kedy je naša trpezlivosť skutočné otestovaná. To je dôvod, prečo využitie digitálneho informačného panelu vo vašej reštaurácii bude ako spasením pre zákazníkov, ktorí budú vedieť, ako dlho musia čakať, kým im pripravené jedlo donesiete stôl.  Vďaka tomu znížite vnímanie čakacej doby a vaši hladní zákazníci budú počas čakania o niečo spokojnejší.

Skvelé špeciality

Každý zbožňuje výborné špeciality podniku. Prezentácia denných alebo sezónnych ponúk na informačnom paneli vo vašej reštaurácii predstavuje perfektný spôsob, ako povzbudiť zákazníkov aby ich vyskúšali alebo pridali niečo extra k svojmu jedlu. Ako bonus budú vaši zamestnanci schopní ľahšie poukázať na tieto položky alebo propagovať nové produkty. Zákazníci tak možno budú odchádzať z vašej reštaurácie s novým obľúbeným jedlom.

Spoločenská udalosť

Ľudia milujú fotografovanie jedál, predtým, ako zdieľajú tieto obrázky na sociálnych sieťach. Je to skvelý spôsob, ako sa ľudia môžu podeliť o svoje skúsenosti a fantastický spôsob pre vás, ako získať bezplatnú propagáciu vašej reštaurácie. Tak prečo nevyužiť tento trend a povzbudiť zákazníkov k fotografovaniu jedál vo vašej reštaurácii? Ponúknite jedlo alebo nápoj zdarma, v prípade, že zákazník zdieľa obrázok svojho pokrmu na sociálnych sieťach a označí vašu reštauráciu.

Osobný kontakt

V potravinárskom priemysle sa zákazníci stávajú čoraz viac zdravotne uvedomelejší a vedomí toho čo jedia a odkiaľ pochádzajú suroviny. Digitálne menu na informačnom paneli vám umožní uspokojiť zdravotne-uvedomelého zákazníka pomocou zobrazenia potrebných nutričných informácií. Môžete ísť dokonca o krok ďalej a ešte viac zaangažovať zákazníkov do vašej značky tým, že im ukážete informácie o farmároch, od ktorých ste získali základné suroviny. Alebo takto môžete predstaviť vašich zamestnancov a ich obľúbené jedlá, čo zákazníkom ponúkne osobnejší pohľad na vašu reštauráciu.

Spolupráca

Všetci sa snažíme, kde sa len dá ušetriť nejaké peniaze. V hotelovom a stravovacom priemysle sa náklady neustále zvyšujú a preto môže byť čoraz zložitejšie dovoliť si všetko, čo by splnilo vaše ciele. To je dôvod, prečo je skvelé spolupracovať s inými firmami vrámci zdieľania nákladov. Zdieľanie nákladov je skvelý spôsob, ako zabezpečiť možnosť využitia digitálnych informačných panelov vo vašej reštaurácii. Môžete napríklad, umožniť iným firmám ponuku ich inzercie na vašich obrazovkách.

Týchto 6 tipov vás nasmeruje na správnu cestu k tomu, aby ste vašim zákazníkom poskytli čo najlepší zážitok.