Čo je digital signage?
Digitálne oznamy, reklamy, pútače, animácie a informačné tabule
Hlavné úlohy a ciele Digital Signage ako technológie
Digital Signage, resp. digitálna reklama je novou cestou k Vašim jestvujúcim aj potenciálnym zákazníkom. Stena alebo výklad Vašej prevádzky, chodba vo Vašom obchodnom centre, alebo čakáreň pred ambulanciou lekára sa môže stať silným komunikačným nástrojom medzi Vami a zákazníkom. Je to jeden z mála efektívnych nástrojov na vynútenie pozornosti v mieste alebo tesnej blízkosti prevádzky.
Okrem budovania svojej značky (atraktívnosť, viditeľnosť, bezpečnosť, spoľahlivosť) potrebujete aj schopnosť pracovať na diaľku s obsahom prezentácie a upravovať ho vždy, keď potrebujete. Vďaka Digital Signage môžete na jednom mieste prezentovať oveľa viac informácií, ako keby ste tam zavesili papierový plagát. Môžete svojim zákazníkom ukázať aj ten najdrahší produkt a nebudete mať obavu, že dôjde k jeho odcudzeniu, alebo znehodnoteniu.
S Digital Signage toho dokážete oveľa viac...
Novinky ktoré pripravujeme ...
Priehľadný rebrový systém je riešenie pre veľké aj malá projekty, predajne či show-roomi. Je to efektné veľkoplošné riešenie, ktoré vytvorí efektný zážitok v interiéri ale pritom zachová celistvosť priestoru. Priestor sa nerozdeľuje. Obrazovka je súčasťou priestoru a dopĺňa ho. Obrazovka môže mať ľubovoľný rozmer v polmetrových alebo metrových obrazovkách. Priehľadná obrazovka SMD micro systému vie byť zavesená na strope, na konštrukcii, postavená na stojane alebo vo výklade. Je to indoorové riešenie s rozlíšením P3.9×7.8 a svietivosti až 5000cd/m2. Hustota bodov na 1m2 je cez 30 000 tisíc.
Kontaktujte nás ak vás zaujal tento produkt.
Kontaktujte nás ak vás zaujal tento produkt.
1
/
2
Priesvitná fasádna veľkoplošná obrazovka
Obrazovka priesvitná rebrové riešenie
Mix prezentácií priesvitnej obrazovky
Shopping mall priesvitná obrazovka
Predstavovanie produktov na priesvitnej výkladovej obrazovke
Futbalový prenos napriesvitnej obrazovke
1
/
2