Čo je digital signage?

Digitálne oznamy, reklamy, pútače, animácie a informačné tabule

Digital Signage je poskytovanie reklamných a produktových informácií Vašim jestvujúcim, ale aj potenciálnym zákazníkom, inovatívnou formou, ktorá nahrádza doterajšiu komunikáciu formou papierových plagátov. Vďaka technológií Digital Signage môžete prilákať pozornosť zákazníka a smerovať jeho pozornosť na Váš produkt. Obsah môžete meniť tak často, ako budete potrebovať, prispôsobiť ho rôznym typom zákazníka, alebo aktuálnym akciám. Tým správnym obsahom získate vyššiu návštevnosť a denné tržby za predaj Vašich produktov a šetríte produkčné náklady na nové kampane.
Ako majiteľ prevádzky máte v dnešnej dobe skutočne ťažkú konkurenciu pri zaujatí a nasmerovaní zákazníka do svojej prevádzky. Väčšina nových potenciálnych zákazníkov len prejde okolo Vášho výkladu s pozornosťou upriamenou na svoj mobilný telefón a nevšimne si Váš papierový plagát, alebo precízne naaranžovaný výklad. Prečo to tak je? Pretože jeho periférnemu vnímaniu nebol vyslaný žiadny mimoriadny impulz, ktorý by jeho pozornosť odpútal od jeho aktuálnej činnosti a donútil ho upriamiť pozornosť na Váš TOP produkt alebo službu. Správne zvolené Digital Signage technológie a pútavý dynamický obsah vedia usmerniť správanie zákazníkov vo Váš prospech.
Najlepšie umiestnenia Digital Signage systémov sú miesta, v ktorých potrebujete zaujať pozornosť zákazníkov, prezentovať nové služby, poskytnúť informácie o pridanej hodnote, prezentovať luxusné výrobky a vzbudzovať túžby zákazníkov vlastniť ich. Na základe konkrétnych požiadaviek môžu byť aplikácie na dotykovej obrazovke alebo len vizuálne. Rozsah pôsobnosti je veľmi široký, vrátane vyhľadávania obchodov, turistických informácií, registrácie, budovania značky a reklamy, expozícií obchodných výstav, vernostných programov pre zákazníkov, katalógov, interaktívne hry a hodiny a mnoho ďalších.

Hlavné úlohy a ciele Digital Signage ako technológie

Zaujať zákazníka

Obsah môžete meniť tak často, ako budete potrebovať, prispôsobiť ho rôznym typom zákazníka, alebo aktuálnym akciám

Informatívny charakter

informovať zákazníka o predajoch, udalostiach, tiesňových informáciách, novinkách, vyhľadávaní

Vizuálne propagovať

Vizuálne ukázať zákazníkom aj ten najdrahší produkt alebo službu bez obavy pred  znehodnotením alebo odcudzením

Podporiť interakciu

Silný potenciál budovať Vašu značku a prilákať pozornosť zákazníka a smerovať jeho pozornosť na produkt, službu

Digital Signage, resp. digitálna reklama je novou cestou k Vašim jestvujúcim aj potenciálnym zákazníkom. Stena alebo výklad Vašej prevádzky, chodba vo Vašom obchodnom centre, alebo čakáreň pred ambulanciou lekára sa môže stať silným komunikačným nástrojom medzi Vami a zákazníkom. Je to jeden z mála efektívnych nástrojov na vynútenie pozornosti v mieste alebo tesnej blízkosti prevádzky.
Okrem budovania svojej značky (atraktívnosť, viditeľnosť, bezpečnosť, spoľahlivosť) potrebujete aj schopnosť pracovať na diaľku s obsahom prezentácie a upravovať ho vždy, keď potrebujete. Vďaka Digital Signage môžete na jednom mieste prezentovať oveľa viac informácií, ako keby ste tam zavesili papierový plagát. Môžete svojim zákazníkom ukázať aj ten najdrahší produkt a nebudete mať obavu, že dôjde k jeho odcudzeniu, alebo znehodnoteniu.

S Digital Signage toho dokážete oveľa viac...

Novinky ktoré pripravujeme ...

Priehľadný rebrový systém je riešenie pre veľké aj malá projekty, predajne či show-roomi. Je to efektné veľkoplošné riešenie, ktoré vytvorí efektný zážitok v interiéri ale pritom zachová celistvosť priestoru. Priestor sa nerozdeľuje. Obrazovka je súčasťou priestoru a dopĺňa ho. Obrazovka môže mať ľubovoľný rozmer v polmetrových alebo metrových obrazovkách. Priehľadná obrazovka SMD micro systému vie byť zavesená na strope, na konštrukcii, postavená na stojane alebo vo výklade. Je to indoorové riešenie s rozlíšením P3.9×7.8 a svietivosti až 5000cd/m2. Hustota bodov na 1m2 je cez 30 000 tisíc.
Kontaktujte nás ak vás zaujal tento produkt.