Pri akejkoľvek forme reklamy vrátane digitálnej reklamy určite nechcete, aby bola nudná. Našťastie existuje niekoľko jednoduchých spôsobov, ako sa dá spestriť aj ten najvšeobecnejší obsah na digitálnej tabuli. Najhoršou reakciou na reklamu nie je averzia, ale to, že si ju nikto nevšimne. Ak sa ľuďom vaša reklama nepáči, pravdepodobne o nej budú aj tak hovoriť a upozornia na ňu. Napríklad, stačí sa pozrieť na to, ako Kraft Heinz vo svojej reklame nechal umrieť obľubeného maskota pána Peanuta len preto, aby ho potom mohol vrátiť späť k životu. Tento čin vyvolal na Twitteri veľký rozruch, ale autor tým zároveň získal veľkú pozornosť. Zlá reklama predsa neexistuje.

Čo ak by však reakciou na pána Peanuta bolo len hromadné pokrčenie plecami? Alebo ešte horšie, čo ak by publikum nedokázalo rozpoznať maskota alebo by sa im zmena zdala nudná? Pri akejkoľvek forme reklamy vrátane digitálnej reklamy určite nechcete aby bola nudná. Našťastie existuje niekoľko jednoduchých spôsobov, ako sa dá spestriť aj ten najvšeobecnejší obsah na digitálnej tabuli.

Pridajte nový obsah

Najjednoduchší spôsob, ako zvýrazniť digitálny obsah, je mať bohatší obsah. Ak na displeji púšťate len jeden alebo dva druhy obsahu, môžete si rovno kúpiť statický banner. Vďaka meniacemu sa obsahu je viac pravdepodobné, že si váš obsah zákazník všimne a niečo ho zaujme. Samozrejme, pri takomto type obsahu ho budete musieť pravidelne obmieňať. Nemôžete prehrávať ten istý obsah mesiac čo mesiac a očakávať, že vždy zaberie. Obsah musí byť relevantný, užitočný a prispôsobený prostrediu (počasiu, aktuálnym udalostiam, nálade zákazníkov atď.).

Pridajte zvuk

Ďalším spôsobom, ako urobiť digitálnu reklamu zaujímavejšou, je snažiť sa zaujať nielen oči, ale aj uši. Inými slovami, skúste do svojho digitálneho obsahu pridať nejaký zvukový prvok. Môžete to urobiť viacerými spôsobmi. Na displeji môžete prehrávať hudobné videá alebo doplniť zvuk do reklamných správ o najnovších ponukách, ktorý zákazníkom napovie, kde tieto položky nájdu. Skúste prehrávať zábavné videá napríklad na čerpacích staniciach, zatiaľ čo vaši zákazníci budú dopĺňať palivo. Môže to byť však dvojsečná zbraň, pretože na určitých miestach môže zvuk pôsobiť rušivo alebo nepríjemne, takže je potrebné starostlivo zvážiť typ prostredia a úroveň hlasitosti.

Nezamerajte sa len na predaj, ale aj zábavu

Nakoniec si je potrené uvedomiť, že digitálne prehrávanie reklamy je viac ako len predajný nástroj. Je to nástroj na komunikáciu so zákazníkmi. Ak budete svojim zákazníkom posielať iba správy zamerané na predaj, budú ich ignorovať. Musíte ich aj zabaviť. Existuje mnoho spôsobov, ako to urobiť, od krátkych videí z TikTok až po integráciu sociálnych médií. Pravdepodobne už viete, aký typ obsahu sa vašim zákazníkom páči. Musíte len nájsť spôsob, ako ho pridať do vašej digitálnej reklamy. Hneď ako získate pozornosť zákazníka, môžete pridať trochu tradičnejšej reklamy. Takže je to výhra pre obe strany.