Informačný panel zlepší zákaznícky servis v realitnom obchode

Realitní agenti, preto aby uspeli vo vysoko konkurenčnom realitnom obchode, hľadajú nové spôsoby ako zlepšiť ich vzťahy so zákazníkmi využitím technológii, ktoré im poskytnú väčšiu flexibilitu. Využívanie digitálnych médii, dáva realitnej agentúre inovatívnu možnosť na trhu a je vysoko cenovo efektívnym nástrojom pre komunikáciu so súčasnými a potencionálnymi zákazníkmi.

Keďže sa spotrebiteľský trh neprestajne vyvíja v digitálnom priestore, kupujúci a predávajúci očakávajú, že budú mať prístup k obsahu na všetkých komunikačných platformách. Táto flexibilita umožňuje realitným maklérom aktualizovať svoje ponuky a oznámenia v reálnom čase, za pochodu, podľa potreby trhu. Šikovná integrácia videa a dotykových obrazoviek môže pomôcť realitným maklérom pri zobrazení ich ponuky nehnuteľností.

Pozrime sa ako tieto digitálne média môžu zvýšiť flexibilitu, poskytnúť lepšiu personalizáciu, odlíšiť vašu ponuku a nakoniec ušetriť vaše náklady.

Flexibilita

Jednou z kľúčových výhod informačného panelu je flexibilita pri spravovaní obsahu. Systém poskytuje úplnú kontrolu nad obsahom, čo umožňuje realitným maklérom aktualizovať ich ponuku kdekoľvek a kedykoľvek. Hneď ako je nehnuteľnosť pridaná alebo odstránená z trhu, tak v priebehu niekoľkých minút sa to môže zobraziť na v

ašej digitálnej platforme. Vďaka digitálnym platformám realitní makléri nemusia čakať, kým sa vytlačia marketingové materiály a tým pádom sa môžu sústrediť na hľadanie nových realitných príležitostí. Automatické procesy sa dajú veľmi jednoducho zabudovať do digitálnych platforiem, čo napomáha znižovať potrebné administratívne procesy a dáva maklérom viac času na svojich zákazníkov.

Personalizácia

Mnoho dnešných zákazníkov vyrastalo v digitálnej dobe dotykových zariadení, preto očakávajú, že dnes sa da všetko jednoducho posúvať, potiahnuť alebo zväčšiť dotykom. Preto ak umiestnite dotykovú obrazovku do svojej kancelárie alebo na vonkajšie okno, zákazník bude mať možnosť prezerať si ponuky, oboznámiť sa s realitnou agentúrou a dostávať personalizované ponuky. Digitálne média nielen poskytujú príležitosť na zobrazenie ponúk nehnuteľností dynamickým spôsobom, ale ponúkajú tiež možnosť oboznámiť sa s ponukou v pokoji bez priameho kontaktu so samotným predajcom. Realitné spoločnosti môžu týmto zlepšiť zákaznícku skúsenosť a umožniť svojím zákazníkom kontrolovať ich cestu realitným trhom, čo je veľmi dôležité pre zvýšenie ich spokojnosti, pri tak veľkej investícii, ako je kúpa nehnuteľnosti.

Rozdielnosť

Dotykové digitálne displeje zmenili tradičné výkladové okno realitnej kancelárie na tichého predajcu,ktorý je dostupný 24 hodín denne,7dní v týždni, čo umožňuje kupujúcim a predávajúcim mať stály kontakt s kanceláriou. Integrácia tejto technológie do výkladu okamžite vzbudzuje pozornosť okoloidúcich, potencionálnych zákazníkov a pozýva ich, aby sa zoznámili s ponukou a pristúpili k ďalšej spolupráci vo vnútri kancelárie. Technológia osloví nie len záujemcov, ale môže prilákať aj nových zákazníkov. Realitná kancelária do toho môže zahrnúť, napríklad jednoduchý plán budovy vo forme interaktívnej mapy, obrázkov, videí alebo 3D modelov. Technológia sa neustále rozvíja, realitná kancelária môže tiež umožniť zákazníkovi spraviť si snímku obrazovky a poslať ponuku priamo na svoj email.

Úspora

Stačí raz investovať do nákupu digitálneho informačného panelu a môžete zabudnúť na všetky náklady spojené s tlačou a prácou, ktorá je potrebná pre tvorbu papierovej ponuky. Digitálne prostredie celkovo umožňuje hladký priebeh celej komunikácie so zákazníkom, tým, že umožňuje realitným maklérom sústrediť sa na optimalizovanie obsahu a tiež znižuje náklady spojené s vypracovaním ponuky, čo v konečnom dôsledku, zvyšuje zisk.

Digitálne média nielenže ponúkajú viaceré kanály na poskytovanie informácii, ale tiež umožňujú realitným maklérom získať údaje o preferenciách ich zákazníkov a tým pádom lepšie pochopiť ich aktuálnu situáciu. Zakomponovanie týchto digitálnych komponentov do vašej marketingovej stratégie z vás spraví lídra na realitnom trhu, zabezpečí, že po celý čas budete poskytovať aktuálne realitné informácie, aj keď je vaša kancelária práve zatvorená.