Projekcia a výber designu zariadenia

Pomôžeme Vás so správnym umiestnením displayov, ich účelom a samotným výberom toho správneho zariadenia

Výber softwarového riešenia a správa

Navrhneme Vám softwarové riešenie, ktoré bude spĺňať vaše požiadavky či už po funkčnej alebo ekonomickej stránke

Pomoc s inštaláciou a spustením

Pomôžeme Vám s inštaláciou a spustením zariadenia, používaním softwaru na správu obsahu alebo USB offline riešenia.

Podpora a vzdialená správa

V prípade problémov so softwarom, grafikou, nastavením alebo zariadením Vám radi poskytneme podporu buď osobnú alebo vzdialenú

Prečo chcú klienti DIGITAL SIGNAGE riešenia?

Vedeli ste že až

0
%
zákazníkov

sa rozhoduje podľa aktuálneho zobrazeného menu? Takže preferujú aktuálnu ponuku zobrazenú na digitálnom menu.

Vedeli ste že až

0
%
účastníkov

z celkového počtu 1000 v prieskume uviedlo, že by najviac uvítali pravidelné aktualizácie počasia?

Zaujívamosťou je že

0
%
mladých ľudí

medzi  18-24r. sa po vzhliadnutí digitálneho oznamu rozhodli si stiahnuť mobilnú aplikáciu?

Okrem toho

0
%
opýtaných

uviedlo, že by chcelo vidieť na paneli možnosť vyhľadať si verejné miesta

Neprekvapujúce je že až

0
%
ľudí

povedalo že digitálne oznamy by mali byť štandardom vo verejenej doprave a toto číslo sa zvýšilo až na 50% u kandidátov vo veku medzi 55 a 64 rokov

Ďalej až

0
%
zúčasnených

by uvítalo aktuálne správy zobrazené pravidelne na paneloch

V skutočnosti až

0
%
ľudí

vo veku 25 až 34 rokov by v buducnosti privítali možnosť kúpy alebo objednívky priamo z digitalneho dotykového panela alebo zariadenia.

Zábavný obsah bol tiež dôležitý

0
%
zúčasnených

odpovedalo, že by si stiahlo aplikáciu alebo hru

Digitálne značenie zlepšuje internú komunikáciu

Rýchle a efektívne poskytovanie informácií zamestnancom môže byť veľkou výzvou. Oddelenie sociálnej ochrany detí v okrese San Bernardino použilo na uľahčenie digitálne informačné tabule. Mnohí manažéri majú neblahú skúsenosť s odosielaním dôležitého e-mailu, ktorý si značná časť zamestnancov ani neprečíta. Je nesmierne náročné zabezpečiť efektívnu internú komunikáciu pre zamestnancov, najmä ak má organizácia viacero pobočiek. ...
19. júna 2024

3 spôsoby, ako zatraktívniť digitálny obsah

Pri akejkoľvek forme reklamy vrátane digitálnej reklamy určite nechcete, aby bola nudná. Našťastie existuje niekoľko jednoduchých spôsobov, ako sa dá spestriť aj ten najvšeobecnejší obsah na digitálnej tabuli. Najhoršou reakciou na reklamu nie je averzia, ale to, že si ju nikto nevšimne. Ak sa ľuďom vaša reklama nepáči, pravdepodobne o nej budú aj tak hovoriť a ...
26. júla 2023

Premietanie digitálneho obsahu je budúcnosťou v maloobchode

Digitálny obsah je budúcnosť v maloobchode, pretože skracuje hranicu medzi offline a online priestorom. Vytvára „fygitálne“ prostredie, ktoré dokáže zhromažďovať vstupy od zákazníkov, ktorí navštívia kamennú prevádzku, analyzovať ich, spracovať a zobrazovať najvhodnejšie správy v najvhodnejšom čase príslušnému publiku. Pred rokom 2020, keď kľúčovým slovom roka bola „pandémia“, sme už dlhší čas hovorili o digitálnej ...
21. septembra 2021

Panda Express predstavuje digitálne menu s ponukou jedla na viac ako 600 svojích pobočkách

Čínska reštaurácia s rýchlym občerstvením Panda Express umiestnila digitálne panely na viac ako 600 pobočkách. Reklamné spoty, digitálne menu, zaujímavý obsah a aktuálne zaujímavosti preniesli zákazníkov do moderného a pútavého kulinárskeho sveta v reštauráciach Panda Express. Miesto: Panda Restaurant Group, Rosemead, California Projekt: Prestavba 600 pobočiek na DS riešenie Kategória: Jedlo & nápoje PREDSTAVA Spoločnosť Panda Express sa ...
25. februára 2020

Čo očakávajú zákazníci od reklamného informačného panela?

Veľa sa hovorí o tom, že informačný panel musí mať každá firma, ale veľmi málo sa diskutuje o tom, ako digitálna reklama skutočne ovplyvňuje správanie spotrebiteľov. Výskum spoločnosti Kinetic Panel je rovnako zaujímavý, ako aj presvedčivý, pretože odhaľuje cenné informácie o ľuďoch, na ktorých si firmy dávajú najviac záležať, a to zákazníkoch! Aký vplyv ma ...
30. januára 2020

Sú informačné kiosky budúcnosťou v digitálnom podaní informácii?

Sú informačné kiosky budúcnosťou v digitálnom podaní informácii? Najväčším problémom pri zobrazení informácii nie je mať čo najväčšiu obrazovku, ale skôr tu menšiu: smartphone zákazníka. Je zložité docieliť aby bola vaša obrazovka pre zákazníka zaujímavá, keď ten má na svojom telefóne práve otvorenú relevantnejšiu stránku na facebooku. Jedným zo spôsobov, ako môžu obchodníci prilákať týchto ...
23. septembra 2019

6 nápadov ako oživiť vašu reštauráciu inštaláciou digitálneho informačného panela

Keď zákazníci vstupujú do vašej reštaurácie, prichádzajú s jediným cieľom. K ich spokojnosti nakŕmiť hladné žalúdky.  Je na vás, aby ste im poskytli chutné jedlo, ktoré od vás vyžadujú. Avšak reštaurácia by nemala byť len o dobrom jedle. Dôležitý je tiež samotný zážitok. Od momentu, keď hladný zákazník vstúpi do vašej reštaurácie do chvíle, keď ...
29. apríla 2019

4 výhody využitia dotykových obrazoviek na informačných paneloch a iných obrazovkách.

Vývoj nových technológií neustále napreduje a zariadenia sa ustavične optimalizujú, aby sa ich užívateľské a osobitné možnosti čím viac zjednodušovali. Technológie dotykových obrazoviek sú toho skvelým príkladom. Zatiaľ, čo väčšina z nás používa dotykovú obrazovku každodenne, či už prostredníctvom svojho mobilného telefónu, interaktívnej informačnej tabule alebo zabudovaného navigačného systému, len zriedka oceňujeme možnosti, ktoré nám ...
15. marca 2019

5 nápadov pre úspešný digitálny informačný panel

Váš úspech v digitálnom podaní informácii závisí od toho, či sa vám z toho podarí vytvoriť jedinečný zážitok pre vašich zákazníkov. Čím viac zákazníkov prilákate, tým rýchlejšie dosiahnete návratnosť investícií a začnete profitovať z digitálneho zobrazenia informácii. Otázkou preto je, ako vytvoriť svoju digitálnu značku tak, aby dokázala držať krok s neustále sa meniacimi návykmi ...
21. januára 2019